תנאי שימוש ותקנון מכירה אינטרנטית

בבקשה לקרוא בקפידה

תנאים והגבלות אלו חלים על רכישה אינטרנטית בלבד

א.ש סיפן בע"מ (יכונה להלן: "המוכר") היא חברה ישראלית לייצור, ייבוא, הפצה ומכירה של ביגוד ומוצריו.

החברה יושבת במדינת ישראל באלפי מנשה חוחית 45.

נרשמה ברשם החברות ומספרה 515061505

סעיף 1 – אובייקט

מטרת ההסכם זה היא להגדיר את תנאי מכירה של מוצרים הנמכרים באתר האינטרנט של

' www.baba-shop.co.il  (יכונה להלן "האתר") בין א.ש סיפן בע"מ להלן המוכר, וכל אדם בגיל 18 ומעלה,  ו / או שיש את היכולת להתקשר בחוזה (המכונה להלן בשם "הלקוח") ומבקש לבצע רכישה ל/ מסיבות אישיות אך ורק שלו, למעט כלל מטרה מקצועית או מסחרית (תכונה להלן " צדדים ").

מוסכם במפורש בין הצדדים כי תנאים והגבלות של מכירה בתוקף במועד רכישה והתקבל על ידי הלקוחות למשול התנהלותם באופן בלעדי.

אם עניין מסוים אינו מסופק בתנאים והגבלות של מכירה אלה, פרקטיקות הנוכחיות במגזר של מכירת מרחק מעורבת חברות עם המשרד הראשי באלפי מנשה תיושם.

הסכם זה הוא זמין בעברית בלבד.

סעיף 2 – פרטים של מוצרים

2.1. תיאור של מוצרים

מוצרים מוצעים למכירה באתר מיוצגים בתצלומים באיכות גבוהות ובליווי בתיאור התכונות העיקריות שלהם.

מוצרים מתוארים ומוצגים בצורה מדויקת ככל האפשר.

עם זאת, בהתחשב בטכנולוגית המחשב המשמשת, מוצרים שנשלחו יכולים לפעמים יש הבדלים מזעריים בהשוואה לתמונות באתר, ההבדלים בעיקר בצבע.

2.2. מחירים

מחירים

מחירים מצוינים בש"ח (₪) כולל מסים. מחירים כוללים מס ערך מוסף (מע"מ) חל החל ממועד ההזמנה.

המוכר חופשי לשנות את מחיר המוצרים בכל עת. עם זאת, המחירים שצוינו בעת הרכישה הם המחירים החלים על רכישה זו ולא ניתן לשנות מהרגע שהלקוח ביצע רכישה.

המחיר של מוצרים אינו כולל עלויות משלוח , שסכומו יצוין בעת ההרכישה ב"סל הקניות", כמו גם על מנת לפני שהלקוח אישר.

ברגע אישור ההזמנה , הלקוח מסכים לשלם את מלוא המחיר שצוין בעבר.

במקרה של שגיאה ברורה במחירו של מוצר, המוכר שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה של מוצר זה, ללא תשלום עבור הלקוחות.

דמי משלוח לא יחויבו במקרה כזה.

לפרטים נוספים על עלויות המשלוח ליעד, ניתן ליצור קשר 053-830-2829.

המחיר הכולל שצוין על המסך הסופי של תהליך התשלום ובאישור על קבלת ההזמנה כולל מסים ועלויות משלוח.

סעיף 3 – הזמנות

3.1 –  הזמנות

על הלקוח להשלים מספר שלבים בכדי להזמין מוצר:

לבחור מוצר\ים

להוסיף מוצרים לסל

לבדוק / לשנות את הסדר

לבחור אפשרויות משלוח וחיוב

לקרוא ולקבל את תנאים והגבלות

לשלם

לאשר הזמנה

לקבל אישור הזמנה.

הלקוחות יכולים לבצע שינויים בסל שלו / שלה לפני אישורה הסופי.

הלקוחות מחויב בהזמנה ברגע שהוא / היא הקליק על "אישור רכישה" בסוף תהליך ההזמנה.

ברגע שההזמנה נרשמה, הודעת אישור יוצג באופן אוטומטי באתר האינטרנט, המציינת את המספר ופרטי הזמנה של המוצרים שנרכשו.

לאחר קבלת אישור ההזמנה, המוכר שולח דואר אלקטרוני ללקוחות עם קבלה מפורטת המציינת את המוצרים שהוזמנו וסכום חיוב (כולל מסים ועלויות משלוח). על ידי הנפקת קבלה זו, המוכר מקבל את ההזמנה שהוצבה על ידי הלקוח.

על ידי ביצוע הזמנה, הלקוח מקבל את המחירים ותיאורים של מוצרים שנרכשו, כמו גם את תנאים והגבלות של מכירה בתוקף במועדו של הההזמנה.

לכל הזמנה יוצאת דופן יש ליצור קשר (לינק בדף הבית).

3.2 – קבלה מוקדמת של תנאים והגבלות של מכירה

הלקוחות יכולים לשמור ולהדפיס את תנאי השימוש של המכירה  במועד ההזמנה שלו / שלה באמצעות חלון הקבלה או באמצעות "תנאים והגבלות" בסעיף של אתר האינטרנט.

ניתן לשנות תנאים והגבלות של מכירה אלה בכל עת. עם זאת, תנאים והגבלות של מכירה חלים על סדר הם אלה בתוקף במועד הזמנה זה.

3.3 – סירוב או הקפאה של הזמנה על ידי מוכר

במקרה של קושי או מחלוקת על הזמנה קודמת, המוכר שומר לעצמו את הזכות להקפיא את הזמנה של הלקוח עד שהבעיה תיפתר.

המוכר יכול גם לסרב או לבטל הזמנה במצבים הבאים:

פרטי הבנק של הלקוח הם לא שמישים (שגויים או שאינן ניתנים לאימות),

התשלום סורב על ידי הבנק של הלקוח או לא נעשה בשעה שנקבע,

הכתובת למשלוח המסופק על ידי הלקוחות אינה נכונה או שאינו קיימת,

המחיר שצוין היה באופן ברור לא נכון,

ההזמנה זוהתה על ידי המערכת כחשודה או לא שגרתית

הלקוחות הפרו את תנאים והתניות אלה של מכירה,

או מכל סיבה לגיטימית אחרת.

אז המוכר יכול לבצע כמה בדיקות נוספות ולשאול את הלקוחות לקבלת המסמכים או מידע המאפשרים לקיים את ההזמנה

המוכר לא יכול להיות אחראי לכל נזק או עלויות שנגרם בעקבות סירוב או הקפאה של הזמנה זו

3.4 – זמינות של מוצרים

המוצרים המוצעים ומחירים תקפים כאשר הם מוצגים באתר בזמן שהלקוח ביצע הזמנה, על פי מלאי זמין.

אם מוצר אינו זמין לאחר שהלקוחות מבצעים הזמנה, המוכר יודיע ללקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון בהקדם האפשרי.

סכום של הסדר יחושב מחדש והלקוחות יוחזרו לערך של המוצרים שאינם זמינים או כל סכום של הסדר, אם זה אינו זמין לחלוטין, לכל המאוחר תוך 14 ימים לאחר הלקוח בצע את ההזמנה .

אם המוכר מבטל את ההזמנה בשל חוסר הזמינות של המוצרים, הלקוחות אינם זכאים לכל פיצוי.

עם זאת, אם מוצר אינו זמין, מוכר יכול לספק מוצר באיכות ומחיר שווה ערך, אם הלקוח מסכים. עלויות התמורה שתנבענה ממימוש זכותם של נסיגה הקשורות למוצר תחליף הן, במקרה זה, ישולם על ידי המוכר.

4.1 – תנאי תשלום

הלקוחות יכולים לשלם עבור ההזמנות שלהם בשרת תשלומים המאובטח באמצעות כרטיס ויזה או מאסטרקארד המציין את המספר שלו / שלה בכרטיס, תאריך תפוגה ושלוש ספרות בצד האחורי של הכרטיס.

חשבונו של הלקוח מחויב בעת ביצוע ההזמנה

4.2 – הגנה על תשלומים

המוכר הקים תהליך להגנה על עסקות עם מגמה להבטיח את השלמות וסודיות של תשלומים שנעשו באתר האינטרנט שלה.

מספרי כרטיסי אשראי אינם מאוחסנים במערכות של המוכר. בעת רכישה, פרטי חשבון הבנק ופרטי תשלום של הלקוח מוצפנים באמצעות פרוטוקול SSL (Secure Socket Layer) מכאשר הם הוזנו על ידי הלקוח ועד לסוף העסקה.

אף אחד מפרטי חשבון הבנק של הלקוח אינו עובר דרך אתר האינטרנט או נרשם בשרת ציבורי או על השרתים של המוכר.

לכן נבקש את פרטי הבנק של הלקוח שוב עבור כל הזמנה חדשה באתר.

עם זאת, המוכר אינו יכול לשאת באחריות לנזקים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה הקשורים לשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים (כישלון או עיכוב בהעברת תקשורת אלקטרוני / נתונים, יירוט או מניפולציה של תקשורת אלקטרונית על ידי צדדים ו / או שלישיים ו\או וירוסי מחשב).

4.4 – שריון הכותרת

העתודות המוכרת הכותרת למוצרים עד שהוא קיבל את התשלום במלואו למוצרים.

5.1 – תנאי המשלוח

המוכר מינה ספקים שונים להובלת מוצרים שהוזמנו.

הלקוח חייב לחתום על תעודת המשלוח שהונפק לו / לה על ידי המוביל על משלוח.

אם זה לא אפשרי, כדי לספק את ההזמנה ללקוח (לקוח נמצא בכתובת הלא נכונה או לא ניתן למצוא אותו בכתובת המצויינת, לקוחות לא סיפקו קודי כניסה הכרחיים, חוסר היכולת לגשת לכתובת משלוח, וכו ') הספק משאיר ללקוח פתק שהוא ניסה לספק את החבילה ומציין את ההליך כדי לאחזר את החבילה.

בדרך כלל ספקים ינסו לספק את החבילה 2 או 3 פעמים יותר בכתובת המשלוח ו / או לציין את המחסן הקרוב ביותר לכתובת המשלוח שממנו אפשר לאסוף את החבילה.

אם המשלוח הוא עדיין בלתי אפשרי, החבילה תוחזר למוכר ושמרה על ידיו ל30 ימים.

משלוחים חלקיים יכולים להתבצע אם, למשל (אך לא רק במקרה זה), מוצרים מסוימים אינם זמינים. במקרה זה, המוכר יודיע ללקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון לכתובת שנמסרה לו בעת ההזמנה.המוכר יציע זמן אספקה ​​חדש למוצרים שאינם זמינים והלקוחות יהיו חופשיים לקבל את זה או לא.

המוכר ישלם את עלויות המשלחות הנוספות.

במידה והלקוח לא ירצה באף אחד מהמוצרים המוצעים לו, הוא יקבל זיכוי לחשבון הבנק שלו תוך 7 ימים מרגע קבלת דואר אלקטרוני המאשר כי אינו רוצה במוצרים אחרים ו\או לחכות לכשהמוצר יהיה זמין במלאי שוב.

5.4 – פיקוח על משלוח

על הלקוח לבדוק את המשלוח ואת המוצרים והאריזה. בכדי לאשר שהמוצרים אינם פגומים.

אם המוצרים פגומים, הלקוח מסרב למשלוח והמוכר יפצה אותו / אותה במחיר המלא של המוצרים הפגומים, כמו כן גם את עלויות המשלוח תוך 7 ימים לאחר שהמוכר מקבל את המוצרים וקולט אותם חזרה.

5.5 – מעקב אחרי המשלוח

בסיום ההזמנה, הלקוח יקבל מספר מעקב של ההזמנה שביצע.

אם ברצונו לקבל פרטים על ההזמנה, ביכולתו לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת שתצורף בסיום ההזמנה.

ו\או להתקשר לשירות לקוחות בכדי לקבל עדכון.

סעיף 6 – החזרת מוצרים

יש ללקוחות לתקופה של 30 ימים מהמועד שבו הוא / היא מקבל\ת פיזית את המוצרים שהוזמנו.

תקופה ה30 ימים מתחלקים כך:

16 ימים כדי להודיע ​​למוכר על החלטתו / שלה כדי להחזיר את המוצר (ים)

+ 14 ימים לשלוח את המוצר (ים) בחזרה למוכר.

הלקוחות יכולים להחזיר מוצרים שהוזמנו ללא נימוקים, ובלבד שהמוצרים תקינים ומלאים, אינם מוכתמים או מלוכלכים ולא נשטפו או נכרחו, באריזה המקורית שלא נפגעה.

במקרה של משלוחים חלקיים (כמה מוצרים שהוזמנו באותו הזמן על ידי הלקוח ומועברים בנפרד), תקופת ההחזרה מתחילה ממסירת המוצר האחרון שהוזמן. כאשר המוצר מורכב מקבוצות או כמה פריטים, תקופת ההחזרה מתחילה מהמסירה של הפריט האחרון.

סעיף זה אינו חל על מוצרים רגישים מנקודת מבט היגיינית כגון: תחתונים, בגדי ים, עגילים, פירסינג, וכו '

מרגע הזמנת מוצרים אלו , אין להזדכות עליהם אלא אם כן הם פגומים.

הלקוח מודיע למוכר על ההחלטה שלו  להחזיר את המוצרים לפני תום תקופת הזיכוי על ידי שליחת המוצרים חזרה למוכר יחד עם טופס הזיכוי המצורף לתעודת המשלוח.

שליחת טופס הזיכוי או המוצרים לפני תום תקופת הנסיגה חייבת להיות ניתן להוכחה (למשל בצורה של שליחת דואר).

ללקוחות יש תקופה של 14 ימים לאחר מסירת ההודעה למוכר או מי שהוסמך על כך בכדי להחזיר את המוצרים.

לגבי פריטים במכירה (SALE) או בקידום בחינם, ללקוח יש תקופה של 7 ימים כדי להחזיר את המוצרים לאחר היום שבו הוא הודיע ​​למוכר.

הלקוחות נושאים רק את העלויות הישירות שנוצרו על ידי החזרת המוצרים.

התקופה מתחילה כאשר המוכר מקבל את ההודעה על זיכוי או את המוצרים.

באופן כללי, לחישוב הזמן, יום קבלת ההודעה על זיכוי או המוצרים לא יובא בחשבון כחלק מהתקופה. אם ביום האחרון של התקופה הזאת נופל על חג, שבת או יום ראשון, תסתיים התקופה ביום העבודה הראשון שלאחריו.

עם זאת, החזר יתבצע רק כאשר המוצרים שהוחזרו התקבלו על ידי המוכר.

הלקוח אחראי להחזרת המוצרים עד שהם מתקבלים על ידי המוכר. לכן, מומלץ ללקוחות בחום להחזיר את המוצרים על ידי אמצעים המאפשרים להם לעקוב אחר החבילה.

תהליך חזרות

לאחר שהלקוח קיבל את המוצרים, אם ברצונו להזדכות עליהם באפשרותם לעקוב אחר הצעדים הפשוטים :

לארוז את כל מוצרים שהגיעו עם החשבונית בקרטון מאובטח או לעשות שימוש חוזר באריזתו המקורית. כל המוצרים שהוחזרו צריכים להיות סגורים באופן מאובטח בחבילה . המוכר לא יוכל לקבל את המוצרים אם הם פגומים.

להדביק התווית ממוענת מראש לחבילה (תווית המשלוח המקורית צריכה להיות מכוסה או שניתן להסיר אותה לחלופין) ולשלוח ל:

באבא שופ, כפר סבא, ת.ד 6049, מיקוד 4464100, ישראל

לביטחון ולשקט נפשי, המוכר מאוד מציע שליחה בטוחה בדואר רשום , כך שהוא אינו אחראי לאיבוד של חבילות.

ברגע שהחבילה הגיעה למחסן , המוכר יהיה מחויב לבדוק ולעבד את המוצרים תוך יום עבודה 1. הוא יעדכן את הלקוח בכך שישלח לו דוא"ל או יצירת קשר בטלפון המאשר את ההחזר, וכיצד הוא מקבל את כספו חזרה.

אין חזרות יכולות להתבצע באופן אישי. על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות לדרישות מיוחדות בנוגע לזה.

לשטחים שיש הוראות מדיניות ציבורית שונות, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות.

דרישות מדיניות לתכונות פרסום של Google Analytics

מופעל יישום 'דוחות דמוגרפיה ותחומי עניין' על מנת להבדיל בין קהלי היעד, ולמקד פרסום לקהלים ייעודיים אשר יש סיכוי רב לדעתנו שהמוצר יעניין אותם.

לפי המלצת גוגל, למי שאינו רוצה שנקבל את המידע הנ״ל עליו, מופנה לאפשרויות לביטול הסכמה של Google Analytics הזמינות כעת כאן:https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/

– זמן האספקה למשלוח בדואר רשום הינו עד 14 ימי עסקים (ע"פ תקנון דואר ישראל) בעלות של 15 ₪

-זמן האספקה למשלוח בדואר אקספרס הינו עד 5 ימי עסקים (ע"פ תקנון HFD) בעלות של 35 ₪

במידה בה הלקוח גר ביישובים/כפרים בהם לא מתבצע שירות דואר אקספרס, ניתן ליצור קשר עם נציג שירות הלקוחות בטל' 053-830-2829  עם זאת, המוכר אינו מתחייב במשלוח לפתח הבית (שלא באמצעות דואר אקספרס) ומשלוח שכזה יתאפשר רק במידה ויסכים הלקוח לשאת בכל עלויות המשלוח.

-ניתן לתאם איסוף עצמי של המוצר בטלפון 053-830-2829

מדיניות החזרת מוצרים:

ללקוח ניתנת הזכות להשיב את רכישתו בתוך 30 ימי עסקים מקבלת המשלוח, בתנאי שלא הפר את אחד מהתנאים המצויינים לעיל:

– יש להודיע למוכר בתוך תקופה של 16 ימי עסקים על כוונתו להחליף / להזדכות על המוצר.

– על המוצר להישלח חזרה למוכר תוך תקופה של 30 ימי עסקים בצירוף הקבלה מקורית / מס' הזמנה תוך שליחת מספר המעקב על המשלוח למוכר באמצעות שיחה טלפונית / דואר אלקטרוני .

– המוצר יושב למוכר ללא נימוקים, ובלבד שהמוצר תקין ומלא באריזתו המקורית, ללא פגמים, כתמים, לכלוך או לאחר שעבר שטיפה.

-סעיף זה אינו חל על מוצרים הבאים במגע עם הגוף כגון: תחתונים, בגדי ים, עגילים, פירסינג, וכו 'מרגע קבלת מוצרים אלו , אין להזדכות עליהם אלא אם הם פגומים.

–   זיכויים / החלפות יערכו בעלות הרכישה המקורית של המוצר ולא ע"פ המחיר המפורסם באתר

– זיכוי עבור מוצר יתקבל רק לאחר קבלת המוצר בחזרה ע"י המוכר

– חבות התשלום עבור המשלוח, במידה ומעוניין הלקוח בהחלפת המוצר הינה באחריותו ואינו יזוכה בתשלום נוסף.

– שליחת המוצרים בחזרה תעשה בקופסת קרטון סגורה ומאובטחת (ניתן לעשות שימוש באריזה המקורית) ותשלח ל:

באבא שופ, כפר סבא, ת.ד 6049, מיקוד 4464100, ישראל

– במידה ואבדה / נפגעה החבילה בתהליך השליחה, אין המוכר מתחייב לפצות או להחזיר את ערך המוצר ללקוח