6 ביטול עסקה והחזרות:
6.1 המשתמש באתר רשאי לבטל עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן:"חוק") בהתקיים 2 התנאים הבאים: 1. הודעת ביטול נמסרה לשירות הלקוחות של החברה באמצעות הודעת ווצאפ: למלא מספר פלאפון ו/או נשלחה הודעת ביטול לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה [email protected] בכתב, תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר 2. המוצר הוחזר לחברה מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם ובאריזתו המקורית.
6.2 כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. הנ"ל תקף בהתאמה לשאר ספקי התשלום – בהתאמה לבחירת הלקוח במעמד התשלום.
6.3 ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל בפועל יושב כספו של הרוכש תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או בסכום של 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם, כמו כן, במקרה של ביטול עסקה כאמור בסעיף זה שנעשה לאחר שהמוצר יצא מהחברה לא יוחזרו דמי המשלוח. יודגש, כי החזרת המוצר תיעשה על חשבון הרוכש, ביקש הרוכש, כי המוצר ייאסף מהמקום שנמסר לו או כל מקום אחר בתיאום עם החברה, רשאית החברה לגבות מהרוכש דמי הובלה בגין האיסוף כאמור.
6.4 ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה ו/או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ו/או כל הפרה אחרת של תנאי החוזה, הרוכש יזוכה במלוא התמורה ששילם, לרבות דמי המשלוח, בגין המוצר בתוך 14 ימים מהמועד שהחזיר הרוכש את המוצר לחברה, למען הסר ספק, החזרת המוצר תיחשב ממועד בו המוצר הגיע לידי החברה. יובהר, כי דמי הביטול לא ייגבו והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
6.5 בוטלה עסקה כאמור בסעיפים 6.3 ו- 6.4, המוצר יוחזר לחברה באריזתו המקורית בלבד.
6.6 החברה תמסור ללקוח עותק של הודעת ביטול החיוב שמסרה החברה לחברת האשראי.
6.7 על אף האמור לעיל, יודגש, כי הרוכש לא יוכל לבטל את העסקה במקרים הבאים:
מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.
6.8 לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
7 מדיניות החזרת מוצרים:
7.1 החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.
7.2 זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי ו/או באמצעות ספק התשלום שנבחר ע"י הלקוח במעמד הרכישה.
7.3 אופן החזרת הפריטים:
7.3.1 במשלוח דואר לכתובת: למלא פה כתובת להחזרת משלוחים בדואר ישראל.
7.3.2באיסוף ע"י החברה (תשלום ע"ח הלקוח): שליחת הודעה למספר ווצאפ (למלא פה מספר) – בנינו עבורכם בוט נוח ופשוט לתפעול. בחירה בב"ביטול / החזרת מוצר" , ומילוי הפרטים המבוקשים בשיחה.
7.4 מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מחבילה ו/או מבצע ו/או קופון והלקוח רוצה להחזירם- החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח- הנמוך מבניהם. במידה וייבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הזיכוי יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.
8 אספקה ומשלוחים:
8.1 החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה ובמועד המצוין בדף המוצר, אלא אם כן צוין אחרת באופן מפורש בכתב. החברה מתחייבת לספק רק מוצר עבורו שולמה תמורה מלאה באמצעות כרטיס אשראי או ספק התשלום הנבחר.
8.2 בעת אספקת המוצר, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי וחתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי השובר כתנאי למסירת המוצר. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל לא יימסר המוצר לקטין מתחת לגיל 18.
8.3 זמני אספקת המוצרים כפי שצוינו בדף המוצר כוללים רק ימי עסקים א' עד ה' ואינם כוללים שישי ושבת, ערבי חג, ימי חג וחול המועד.
8.4 אופן משלוח המוצרים כפוף לתנאים החלים בחברות ההפצה בכול הנוגע לאזורי החלוקה כגון מגבלות על חלוקה ו/או איסוף מעבר לקו הירוק, מסירה לנקודות חלוקה בתוך מושבים וקיבוצים, שעות חלוקה וכיוצא בזה, יובהר, כי ייתכן ויהיו יישובים, קיבוצים, מושבים שחברות ההפצה והמשלוחים אינן מגיעות לבית הלקוח, והלקוח יוכל לקבל את המוצר רק בסניף הדואר הקרוב אליו ו/או בנקודה אחרת בתיאום מראש ולשביעות רצונו של הלקוח. במקרה של מסירה כאמור לעיל בסעיף זה, היינו, מסירת המוצר שלא לכתובת המשלוח של הלקוח ייחשב המוצר כנמסר ללקוח אם נמסר לסניף הדואר או לנקודת החלוקה שנקבעה מראש, וללקוח לא תעמוד כל טענה כנגד החברה בכל הנוגע לאופן המסירה.
8.5 החברה אינה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
8.5.1 כוח עליון, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מצב של מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום כפי שיוגדר על ידי שלטונות החוק, נזקי טבע, שביתה אצל ספקים נותני שירות כגון: דואר ישראל, נמלים, מכס ועוד הדרושים להובלת המוצרים וכן כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
8.5.2 באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה רשאית לספק את המוצרים ללקוחותיה במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש ולשביעות רצונו של הלקוח. במידה ואזור מסוים יוגדר כאזור בטחוני על ידי שלטונות החוק ו/או הצבא אשר יגרום לעיכוב במסירת המוצרים, עיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור באספקת המוצר ולרוכש לא תעמוד כל טענה כנגד החברה בגין העיכוב.
8.5.3 במקרים שבסעיף 8.5 תציע החברה ללקוח לבחור בין ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו לבין המתנה לקבלת המוצר.
8.6 סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
8.7 עלויות המשלוח המצוינות הינן למשלוח בישראל בתוך תחום הקו הירוק בלבד, עלויות משלוח מחוץ ל"קו הירוק" יינתנו לגופו של עניין ולפי יכולת החברה לספק את המוצר.
במקרים בהם לא ניתן לספק את המוצר לישוב מרוחק ו/או נדרשת תוספת לדמי המשלוח, החברה מתחייבת להודיע ללקוח שיוכל לאשר או לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.
8.8 דמי המשלוח בגין הובלת מוצר המפורטים בדף המוצר הינם למשלוח סטנדרטי, במקרה של הובלה חריגה, היינו, הובלת מוצר לקומה 4 ומעלה ללא מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף ו/או הובלה הדורשת אמצעים מיוחדים, תהא רשאית החברה לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין ההובלה הרגילה, יובהר, כי החברה מתחייבת להודיע ללקוח טרם ביצוע החיוב בגין ההובלה החריגה.